dm_bk_unexpected_dev

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dm_bk_unexpected_dev

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Gepostet: 23.12.2011 - 11:33 Uhr  ·  #1
hey there,

here comes my new fav

main facts/features list

Name: dm_unexpected_dev

(big sister of expected_dev killbox Smile )

Size: 2688L x 2368W .. 1184H

Description:

kinda large, somehow(*)-Portal related DM/TDM map,
with a lot of traps/gags and some secrets to explore.

there is an midsize killbox like area @ maps center,
surrounded by some smaller close-combat areas/rooms/hallways.

main objective is fun,
hide n´seek and/or stalk n´ambush peoples with 14 nasty traps.(**) Shocked


*
(but i wish, i could have used any original content from portal,
to reach true portal ambience... but valve won´t let us^^)

**
(sadly it seems to be impossible(or maybe for just me?)
to embed a point-counter system for the traps,
means no points/kills will be counted if u´re able to ambush someone)


Main-features:

build for gravitys around 500 +/- 100 (500 is a good value for the jumps in this map)

16 DM spawnpoints / 13x combine +13x rebel TDM spawnpoints
2 lifts / fast enough for jumping in the main-area
1 speed-tube / think of it as a lift.. for upper level access
8 ladders + 7 stairs
5 static portals / one way mode only.. entrance orange, exit blue
5 secrets
+ 14 traps .)


Traps:

2x neurotoxin / deadly gas as u know
2x melon spitters / spits normal + exploding melons
1x nade spitter / spits sharp grenades (2+4 seconds delay before explosion)
1x ball spitter / spits single combine ball (no grabbing possible + also kill user on contact)
1x acid-pit / good to locate @ maps-center
1x heat-wave / hot n steamy cooking
1x laser cut / greetings from mr. goldfinger
1x slicer / 2 rotating shredder cylinders in a pit
1x crusher / makes u feel like crushed insects do
1x windtunnel / sucking turbine power
1x balls-pit / hidden ballspawner and death-pit
1x suicide button / read the warning sign


Weapons:

1x pistol
1x stunstick
2x crowbar
4X 357
4X ar2 (3X orbs)
5X x-bow
5X shotgun
14x grenades
slams, smg nades


Physics:

sawblades, oildrums, canister, melons etc
[BK] custom skinned explosive barrels

Custom physboxes:

[BK].. (A)aperture.. (C)combine.. lambda-symbol..
companion-cubes.. + CAKE^^

DL: https://rapidshare.com/files/2…ev_rc1.zip
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Carioca
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Re: dm_bk_unexpected_dev

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Gepostet: 27.12.2011 - 08:21 Uhr  ·  #2
sieht wie immer sehr clean, stylish und gut spielbar aus. Mit dem neuen PC klappt das compilen, vor allem weil du so viele runde brushes hast, jetzt doppelt so schnell :)
Eventl wieder ein Kandidat für map of the month Januar in ein paar Wochen.
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Re: dm_bk_unexpected_dev

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Gepostet: 30.12.2011 - 15:29 Uhr  ·  #3
:) danke

compiles laufen bei mir fast immer ratz fatz, die hier ca 15min^^ (auf der alten kiste)

bin mal gespannt ob die fallen der map, ingame auch genutzt werden.
und ob die performance soweit ok ist.

allerdings 3 buggs sind mir aufgefallen,
1. teleport/portal in der main-area funktioniert nur mit physics. (sollte auch mit spielern gehen, da hab ich wohl ne flag vergessen)
2. alle fallen wo was gespawnt wird (melonen/nades), spawnen beim ersten auslösen die doppelte menge als vorgesehen (halb so wild)
3. wenn man in die glas-zelle rein will, muß man sich ducken. obwohl die tür groß genug ist, und man beim verlassen der zelle rausgehen kann. (?)

update/ 2te version folgt sobald der neue kasten läuft^^
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Re: dm_bk_unexpected_dev

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Gepostet: 13.01.2012 - 12:24 Uhr  ·  #4
so.. main bugs fixed new version uploaded :)

bug 1 u 3 behoben (siehe vorherigen post) und neue version hochgeladen :)

(wollte den dl link ersetzten, aber anscheinend kann ich den beitrag/post nicht weiter bearbeiten?)
darum hier eingefügt.

DL: https://rapidshare.com/files/4…_dev_2.zip
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